Niezaśnieżony podjazd tylko z matą grzejną

Wyłącznie ten kto zaznał to bezpośrednio, powinien potwierdzić jak koszmarny będzie wjazd do własnego garażu na pokrytym lodem podjeździe. Niewielki spadek, trochę śnieżnego puchu który w następstwie odwilży zamienił się w lodowisko i nie poskutkują żadne starania, aby w zimny ranek wydostać się z garażu. Dla tych zapobiegliwych jest jednak ratunek od tego zimowego horroru. Firma ELEKRA wprowadziła rewelacyjny produkt w formie maty grzewczej do podjazdów, ścieżek,balkonów i innych tego typu przestrzeni, jakie są podatne na zlodowacenie.Artykuł o nazwie własnej ELEKTRA SnowTec jest przeznaczony do odladzania nawierzchni z betonu albo bruku o mocy 30W/m. Do powierzchni bitumicznych, ze względu na odporność przed wysokimi temperaturami, przyda się następny z tej grupy produktowej, ELEKTRA SnowTecTuff o mocy 40W/m. Maty te wyprodukowane są z kabli grzewczych zasilanych z jednej strony, umieszczonych na podłożu z plastikowej siateczki.Każda mata musi posiadać indywidualne zasilanie z kablem zasilającym o dł. 4m. Maty podłączone do sieci 230V albo 400V w zależności od konieczności mocy grzewczej,do nabycia są w przygotowanych do zamontowania odcinkach oraz określonej mocy w W oraz powierzchni w m². Maty o szer. 60cm, powinno się docinać w zależności od konieczności,rzecz jasna tylko siatkę montażową , nie niszcząc obok tego kabla. Ze względu na oszczędności w poborze energii, maty nakłada się odcinkami, robiąc ścieżki odmrożonego podjazdu zaledwie na szerokość opon pojazdu.Fabryka zaleca, aby w razie kiedy przy zakończeniu wjazdu umieszczona jest krata spływowa,stosować do tego indywidualny samoregulujący kabel grzewczy. A dla mat optymalny sensor pomiaru a także wilgotności. Sterowanie powinno być włączane ręcznie albo z automatu z wykorzystaniem specjalnego regulatora. Dla skąpigroszy sugestia. Koszty zamontowania całego systemu, powinny być podobne z jedną akcją odladzania wjazdu, połączone z leczeniem nerwicy u sfrustrowanego właściciela samochodu. Który to spóźnił się w zimowy ranek do własnej pracy, nie podwiózł żony do firmy, a dziecka na szkolne lekcje.