Słupki burtowe

Do wykonania konstrukcji burtowej niezbędną częścią są słupki burtowe. Grupują się one na przednie i tylne w opcji prawej lub lewej oraz środkowe. Oferowane są one w rozmaitych długościach tak aby można było dopasować je do wysokości burty. W zależności od zastosowania konstrukcji instaluje się słupki stałe lub odpinane. Do słupków wypinanych niezbędne jest przymocowanie kieszeni spawanej lub przykręcanej. Wszechstronna oferta znajduje się w witrynie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Słupki typu BX montowane są przy najbardziej typowych zabudowach o maksymalnej wysokości 600mm. Boczne i tylne posiadają możliwość wypinania co ułatwia szybki dostęp do powierzchni skrzyni ładunkowej. Specjalną odmianą kłonic BX są kłonice Alugrip, które wyposażone są w aluminiowy korpus. Wytwarzane są jedynie w wersji bocznej lub tylnej. Bardzo dobrą cenę w stosunku do jakości posiadają słupki ekonomiczne. Oferowane są w najpopularniejszych wysokościach konstrukcji skrzyniowych 400 i 500mm.Kłonice typu K20 pełnią dodatkową rolę zamknięć burtowych. Gwarantują również ekspresowy montaż i demontaż elementów skrzyni ładunkowej. Dodatkowo występują w dwóch wersjach – z lub bez możliwości zastosowania kinetopu do zabudowy plandekowej. Dostarczane są w długościach 40-120cm. Słupki o większych wysokościach zawierają dodatkowe rygle zamykające co powiększa ich wytrzymałość. Zazwyczaj słupki burtowe sprzedawane są w opcji pokrytej farbą lub surowej przeznaczonej do samodzielnego pomalowania i ochrony przed rdzewieniem.