Podwójna podłoga czyli większy załadunek kontenerowca

Przewoźnicy nadal poszukują możliwości zwiększenia zarobków ze swojej działalności gospodarczej. Obcinają koszty, optymalizują trasy przewozów, modernizują flotę pojazdów. Jednak w czasie bezwzględnej konkurencji w sektorze przewozowym to już nie wystarczy. Czy są jeszcze inne możliwości dla takiego działania. Najwidoczniej dokładnie tak to dokumentnie spore. Zdublowana podłoga kontenera spod marki DFS w kontenerze, to rewelacyjny sposób na zwielokrotnienie objętości spedycyjnych. W ekspresowym wydaniu wszystko odnosi się do zestawu belek i przypór o regulowanej wysokości a także o łatwym montażu. Całokształt wypełniona listwami bocznymi do przymocowania ładunku do wszystkich bocznych burt naraz. Nowością w owym rozwiązaniu jest łatwość załadunku oraz rozładunku za pomocą wózka widłowego. Oraz możliwość przewożenia na paletach o różnorakiej wysokości, którą daje wykorzystanie niezależnych od siebie belek poziomych. Formuła jest tak przemyślana, by kierowca w pojedynkę mógł zakomponować rozmieszenie po kolei palet w kontenerze naczepy, uwzględniając ich odmienną wysokość albo kolejność w wyładunku. Takie belki zrobione mogą być z dobrej prymatu aluminium anodowanego, przedłużając tym samym jego odporność oraz łatwy tryb montowania. Podobne możliwości istnieją również dla użycia w naczepie. Z tak zmodernizowanym kołowym kontenerowcu, możemy już zwojować nasz świat, no możliwe taką z siatką dróg.