Obudowa burty auta towarowego

W tym pierwszym wpisie już wspominaliśmy o nieskomplikowanym sposobie zakupienia potrzebnych podzespołów do remontu burty własnego auta dostawczego. Jakże w praktyce trzeba owe elementy dla siebie dobrać. Każdy jeden prowadzący pojazd bez kłopotu da odpowiedź na zadane tak pytanie. Koniecznie trzeba wszakże w pokładach pamięci odszukać składowe własnej ładunkowej skrzyni oraz dobrać z dostępnej oferty producenta elementy, nadające się do odnowy. Zaczynamy od podparcia w normalnej zabudowie samochodu, każda jedna skrzynia ładunkowa będzie złożona z podzespołów kratowania stalowego montowanego wprost na tzw. widelcu. Na kratownicę waszej podłogi, wtedy zamontowujemy antypoślizgową płytę z zamontowanymi oczkami dla stabilizowania ładunku. Kolejno trzeba do metalowego szkieletu, na stałe przymocować burtowe słupki przednie, takie za kabiną kierowcy. I później tylne a także te pośrodku burtowe słupki z zamkami umożliwiającymi je opuścić albo całkiem wyjąć na czas rozładowywania. Mając w pamięci te końcowe zamontowujemy w bocznych burtach skrzyni ładunkowej znacznie ponad wymiar czterech metrów na autach z założoną brezentem plandeki. Między słupkami na zawiasach, zamontujemy burty aluminiowe poskładane z profili aluminiowych. Po kolei ten na dole, środkowy albo ten pod plandekę i na szczycie wykańczający górny panel burty. Do kompletu wystarczy dobranie zamknięcia do burt z wyborem ich montażu po prawej lub lewej burcie bocznej. To wcale nie jest trudne, prawda? Nareszcie każdy z nas dawno temu zabawiał się w układanie kolorowych klocków, to niemalże prawie to samo ale na dużo większą kubaturę.