Części do kontenerów i chłodziarek

Pierwszoplanowe wyposażenie do bud samochodowych a także komponenty wykorzystywane do serwisowania aut dostawczych to przykładowo: wrota tylne czy boczne, wrota do naczep {lodówek|chłodni|chłodziarek wykonane z płyty warstwowej na bazie polistyrenu lub poliuretanowym obustronnie oklejone {albo|lub obłożone blachą. {Wrota|Drzwi|Wejście|Furtę produkuje się w typowych grubościach: 34mm, 54mm, 84mm lub dowolne na indywidualne zamówienie. Tafla drzwi musi być wyposażona we wzmocnienia stalowe w miejscu, gdzie będą zamontowane obkucia. O ile w przypadku zwykłych wrót kontenerowych adaptacje te spawane są do siatki obrysowej, to w przypadku drzwi do izotermy lub chłodni podbudowy te należy je montować już w czasie wytwarzania tafli typu ?kanapka?. Akcesoria wykończeniowe powszechne i zarazem najtańsze są to produkty stalowe zabezpieczone galwanicznie cynkiem. Dla wymagających wyższej estetyki i trwałości polecane są drobiazgi ze stali nierdzewnej takie jak przeguby drzwi, zamknięcia na rurę kasetowe albo zwykłe, trzymacze drzwi służące do unieruchomienia drzwi w czasie załadunku|rozładunku. Na przykład przeguby, w tym płetwa, gniazdo, śruba-oś, zakrętka samohamowna, kompletowane zależnie do wielkości i ciężaru wejścia oraz sposobu mocowania jarzma, które może być spawane lub nitowane, najczęściej używa się po dwa do czterech zawiasów na połowę. Uszczelnienia do wrót kontenerów i chłodni dopasowywane są stosownie od grubości drzwi, daje się uszczelkę dwuwargową, trzywargową i czterowargową. Wrota tylne do chłodni mogą być ponadto wyposażone w siatkę wentylacyjną.