Burta auta dzielona czyli dwukrotnie więcej możliwości

Każdy prowadzący auto dostawcze wie jak niewygodny często bywa załadunek a także wyładunek, przy klasycznej platformy towarowej z uchylną burtą tylną. Częstokroć bywa, że podjeżdżając do rampy jest na tyle mało przestrzeni by w prosty sposób odchylić albo zamknąć burtę z tyłu auta. Ile razy bywało że rozbijesz ją, zajeżdżając nazbyt blisko frontu rampy załadowczej. Może więc pora na małą zmianę, wreszcie pora na podzieloną tylną klapę załadowczą w twoim aucie dostawczym. Ta burta tylna może być zrobiona w postaci drzwiczek otwieranych do boku. Wykorzystane zawiasy na podwójnych osiach pozwolą na ich otwarcie o 270 stopni i podobnie jak w kontenerach podtrzymanie ścianek na boki samochodu. Większość dystrybutorów akcesoriów do aut we własnej propozycji posiada gotowe elementy z aluminiowych profili. Teraz starczy je ze sobą złączyć. Wybierając aluminiowy panel dolny, panel plandekowy a także listwę panelu górnego zbudujesz prostą burtę załadowczą o standardowej wysokości od czterystu do 800 mm. A także w zależności od indywidualnych potrzeb nawet wyższą. Dodatkowe części do ich zespolenia w efektywnie pracujący element paki ładunkowej takie jak; przeguby, rygle, nakładki, czopy i kształtowniki wykończeniowe, dostaniesz również bez wysiłku. Do sprawnego działania warto by dobrać uszczelkę krawędziową, która zaczopuje miejsce pomiędzy profilami oraz zabezpieczy je przed zbyt szybkim zniszczeniem. Podzielona tylna burta, w odróżnieniu od burty załadowczej mocowanej na przegubach pod spodem przy ramie, pozwala uniknąć prawdopodobnego uszkodzenia w trakcie wyładunku z platformy załadunkowej w czasie jej opuszczania. Także w trakcie wycofywania do wyładunku, pozwala zajechać bliżej do rampy. Wreszcie będę miał dwa razy więcej możliwości z nową burtą podzieloną w moim dostawczaku.