Zwiększony dochód z podwójną powierzchnią ładunkową
To zrozumiałe, iż wszyscy szukają zmniejszenia kosztów i za jednym zamachem specjalnych wpływów. Jednakże gdzie mogą być, gdy wszystkie ceny zmaksymalizowane, a rywale czyhają na swoją kolejkę. Otóż sugestia jest niesamowicie łatwa – wyciągnij rękę po to, co na podłodze. Precyzyjniej – drugiej podłodze, czyli konstrukcji zamocowań, zarówno do skrzyń ładunkowych, jak i naczep, dający wyższy poziom załadowczy. Zasadniczym fragmentem takiego rozwiązania będą podpory poziome, które przez banalny montaż i regulację, da się zainstalować realnie w każdym kontenerze. Belki poziome umiejscawiane są na potrzebnej wysokości w stosownie profilowanych i perforowanychbelkach pionowych przytwierdzanych na bokach paki. Dopełnieniem całego kompleksu są różne listwy nośne, chwytaki, przegrody pomiędzy burtami i taśmy unieruchamiające. W przypadku lekkich towarów na paletach, rozwiązanie to pozwala na umieszczenie nawet dwukrotnie większej liczby towarów. Taki układ cechuje łatwość montażu i eksploatacji, skutkiem tego zaoszczędza się nie tylko kubaturę pojazdu, ale też czas konieczny na przysposobienie przyczepy do zwiększonego obciążenia. Druga podłoga typu DFS do kontenerów albo system CTD III dedykowany do naczep, pozwolą uzyskać spore korzyści z podwójnego ładunku, a konkurencja będzie bezsilnie zgrzytać zębami, przez zaoszczędzenie czasu na jego przygotowanie do wysyłki.