Oświetlenie do kontenera

Oświetlenie pojazdów dostawczych musi wytrzymać spore obciążenia, być bardzo bezawaryjne i gwarantować genialne rozświetlenie aż po kres kolejnej trasy, bowiem powtarzalne długotrwałe użytkowanie świateł do aut ciężarowych i pojazdów użytkowych prawie zawsze wyniszcza je. Od niedawna przepisy nakładają co więcejoprócz tego mus oznaczania odbiciowego krawędziowego nowo zarejestrowanych w Polsce samochodów dostawczych. Oznakowanie odblaskowe konturowe tylne musi być umieszczone na autach o szerokości większej niż 2100 mm przynależących do grupy N2 o maksymalnej masie totalnej przewyższającej 7,5 t oraz N3 i O3 i O4. Z kolei poboczne ma być mocowane na pojazdach o długości przekraczającej 6000 mm przynależnych do kategorii: N2 o maksymalnej masie kompletnejcałkowitej przekraczającej 7,5 t oraz N3, O3 i O4. W odniesieniu do pozostałych kategorii ciężarówek, także3 podwozia samochodu ciężarowego z kabiną i ciągnika siodłowego oznaczenie jest dobrowolne, natomiast nie montuje się go na ciężarówkach kategorii M1 i O1. Oznaczenie odblaskowe obrysowe może być zrobione za pomocą linii nieprzerwanych albo nieciągłych o barwie białej lub żółtej. Oznaczenie odblaskowe konturowe zasadniczo polepsza widoczność ciężarówki w trudnych warunkach, przez co zwiększa bezpieczeństwo na drodze.